niedziela, 23 lipca 2017

Insta Fit Inspirations - Monika Bodalska

Dzień dobry!
Przychodzi taki moment w życiu, że pojawiają się młodsi i lepsi od nas. Dopóki ich nie ma, uważamy, że to my rządzimy. Ale potem gdy pojawi się młodszy i lepszy pokazuje, że gdzieś się obijamy. Może nie doświadczyłam tego bardzo, ale czytając, że Monika jest tylko rok starsza ode mnie, byłam w szoku. Na prawdę mi zaimponowała. Można by sobie pomyśleć, że szkoła przeszkadza w tworzeniu wymarzonej figury oraz spełnianiu marzeń, ale tak wcale nie jest!
Zapraszam na krótki tekst o Monice!

Monika Bodalska skończyła dopiero 19 lat, a już znajduje się w czołówce topowych polskich zawodniczek. Szturmem zdobywa kolejne trofea i pozostawia swoje rywalki daleko w tyle. Na swoim koncie ma m.in. takie tytuły jak: 2 miejsce - Debiuty Bikini Fitness 2016, 3 miejsce - Mistrzostwa Polski Seniorów 2016, 1 miejsce w swojej kategorii i open - Mistrzostwa Polski Juniorów 2016. 
Jej trenerem jest Akop Szostak, który zajmuje się treningiem i dietetyką wielu młodych sportsmenek. Monika na co dzień, jak do tej pory, chodziła do liceum i żyła jak przeciętna dziewczyna. Oczywiście nie licząc jej pasji. Pochłonęła ją bezgranicznie. Monika wciąż stara się nad udoskonaleniem swojego ciała. Na początku było to nabrania kształtów, a teraz jest już bardziej zaangażowana w bikini fitness.

facebook • instagram • snapchat: Mainkaish • youtube 


















12 komentarzy:

  1. Cudowna kobieta! Tylko brać wzór ^^ Taka młoda, a tyle osiągnęła! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma świetną figurę! Wow! Od dzisiaj będzie moją motywacją! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu rewelacja! Bardzo mi się podoba jej figura.
    Można się zainspirować i zmotywować.
    Pozdrawiam serdecznie, poniedziałkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną ma sylwetkę ja muszę wsiąść się za siebie wreszcie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sylwetka wymagała mnóstwo pracy, także podziwiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ciało ma idealne, a ma dopiero 19lat. Aż jej zazdroszczę :)
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna <3 zazdroszcze tyłeczka hahah

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ale to bardzo podziwiam takie osoby, ktore ciagle ćwiczą, trzymaja formę i diete. Ale wedlug mnie kobiety kulturystki nie wygladaja atrakcyjnie mężczyźni również ... mimo to, podziwiam.

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Monika, to bardzo utalentowana dziewczyna. Bardzo jej kibicuje i cieszę się z każdego jej sukcesu. Łączy nas nie tylko wspólna pasja ale i trener, co sprawia mi dodatkową frajde. Zostanie moją ulubienicą fitness na bardzo długo i oby jak najdłużej. :) Pozdrawiam i zapraszam Cie do siebie. :) http://www.wrobelprzemek.pl/2017/07/moj-test-sosow-zero-kalorii.html
    http://www.wrobelprzemek.pl/2017/07/moj-test-sosow-zero-kalorii.html

    OdpowiedzUsuń