czwartek, 22 lutego 2018

Kanały na YouTube, które przestałam oglądać...

Hej.
Nie ukrywam, jestem fanką YouTube. Na żadnym portalu/stronie nie jestem tak często, jak tam. Zastanawiałam się nad opisaniem swoich ulubionych kanałów. Jednak szybko zrezygnowałam bo moje gusta często się zmieniają. Może nie tyle stają się inne lecz odkrywam nowe i jeszcze lepsze kanały. Dlatego też pomyślałam, aby opisać tych, którzy mnie zawiedli. Jestem pewna, że tego nie będą czytać... Małe prawdopodobieństwo. Jeśli jednak tak się stanie. Przesłanie dla nich? Postarajcie się albo zostawcie nagrywanie bo jak dla mnie zagubiliście swoją wizję.

Kanały podzieliłam na 3 kategorie. Przestałam oglądać, "odeszli" oraz "mogą odpaść". Zacznijmy od tych pierwszych...

Angelika Mucha. Nie lubię jej. Nie wzbudza we mnie pozytywnych emocji jak ją oglądam. Może podobać się dzieciom z podstawówki i gimnazjum ale starsze osoby widzą, że wraz z wiekiem i jej popularnością stała się bardziej fałszywa, sztuczna. Jest dla mnie diabelną materialistką. Jednego roku chodzi po McDonaldzie i zachwala fryteczki i drugiego roku reklamuje się jako fit osoba. No coś tutaj chyba jest nie tak. No ale może jest to tylko zły wybór współprac a jej film ją obronią. Nie. Nie będę 555 raz słuchać haula, co poleca i jak kocha Justina. Nie, nie i jeszcze raz nie.

Makijażowe np. Lura Lee, Nikkie Tutorials. Mogłoby się wydawać, że taka osoba jak ja, która kocha make up i chce się rozwijać w tym kierunku, ogląda tylko tego typu kanały. Oj nie. Doceniam pracę przykładowych pań. Jednak mało wychodzą po za szablon. Pokazują tylko nowe makijaże. Dla osoby początkującej? Super. Też na początku wzorowałam się na makijażach innych i próbowałam je odwzorować. Z czasem jednak makijaż krok po kroku już nie jest dla mnie czymś. Zwłaszcza gdy zamykają się tylko w kwesti prezentowania makijażu i to tyle.

Jessica Mercedes. Jak dla mnie ma irytujący hm zarówno wyraz twarzy jak i głos. Nie jestem jej fanką. Generalnie żadnej polskiej popularnej szafiarki. Szanuję za pracę, bo pracowały na sukces wiele lat. Jednak nie czuję w nich swojego wzoru. A Jessice obserwowałam przez krótki czas. Jednak po jej filmie instruktażowym z makijażem kliknęłam unsubscribe. Sory ale tego nie mogłam oglądać. Jest osobą publiczną, która daje wzór innym. Niech nie pokazuje się w czymś czego nie potrafi ;) Niestety zraziła mnie tym do siebie.

Łobuzy. Jeszcze rok temu lubiłam. Teraz niby jeszcze obserwuję ale rzadko, który film oglądam. Stali się dla mnie nudni. Ikea, zakupy, testowanie i tak w kółko. Ile można? Popadli trochę w rutynę. Jednak wydają się miłymi osobami i póki co z tego powodu jeszcze mają moją subskrypcję.

Lastdream. Moje odkrycie gdy miała jeszcze kilka tyś. obserwatorów. I niestety  z czasem stała się kopią Angeliki Muchy. Makijaż, haul, zakupy, zakupy, zakupy... Na początku widziałam w niej mega potencjał. I nie ujmuję jej pracy czy też podejścia. Po prostu moja wizja jej kanału i jej bardzo się minęły.

Odeszły... Żyją ;) Bez obaw. Po prostu nagrywają tak sporadycznie, że aż szkoda czekać na ich filmy. To aż przykre. Pół roku? Może więcej. I jakaś śpiewka, że brak czasu. ,,Sratata". Wciąż obserwuję ale to tylko kwestia czasu jak przestanę. Należą do nich; Nicole Grzeda, Kornela, Ewelina Bochnik.

Jest też grupa kanałów, których kontent mi się nie podoba. Pierwszy zamysł był okej. Potem zboczyli z początkowej wizji i nie podoba mi się to. Czekam na rozwinięcie się sytuacji. Jeśli pozostaną przy aktualnej formie kanału, raczej podziękuję za ich obserwowanie. Zrozumcie mnie dobrze, kanały są dobre jednak pod nową wersją nie są dla mnie atrakcyjne. Do tej grupy należą;

WK. No cóż, ostatnie filmy pod publikę mocno mnie zraziły. Chodzenie po ulicy i pytanie czy lepsza jest Chodakowska czy Lewandowska oraz w ciągu kilku godzin od całej sytuacji wstawienie filmu o Deynn i Majewskim... Myślałam, że mają wyższy poziom. Zawsze wykazywali się świetną wiedza na temat treningów i anatomii ciała. Te filmy wciąż się ukazują dlatego też nadal ich obserwuję.

Ola Żuraw. Modelka, vlogerka... Trudno ją określić. Uwielbiam jej lookboki. I to zalecam robić. Reszta jest średnia. Jakieś DIY? Równie dobrze mogę takie rzeczy znaleźć na Pintereście. A ona jest na prawdę świetna pod względem stylizacji. Jest moją faworytką jeśli chodzi o lookbooki w Polsce.

Ola Bovska. Jak złapała się tematu lumpeksów, które dają jej wyświetlenia tak nie może się tego puścić. Nie mogę dojść do ładu jak zdefiniować ten kanał... Misz masz. Wszystko tam jest. Średnio mi się to podoba bo tak na prawdę nigdy nie wiadomo co się pojawi. A ostatnio również mało publikuje.

Ola Szejnoga. Podziwiam jej oddanie rolkarstwu. Jednak po za tym trochę się pogubiła na kanale. Jakiś film o uczuciach. Ok. Potem coś o bar-maństwie... Trochę brak jakiejś organizacji. Czasem po tytule nie wiadomo co to właściwie będzie.

Anna Karcz. Kanał typowo fitnessowy. Przedstawia swoje posiłki. Fajnie tworzy i składa, ale brakuje jej systematyczności. Rzuca słowa na wiatr. Będą jadłospisy, będą filmy co niedziela. A co jest? Raz na jakiś czas. Odrzuca mnie taka niesłowność. Lepiej powiedzieć, że jeśli będzie mieć czas to nagram i dodam a nie oszukiwanie i siebie i innych.

Adrianna Grotkowska. Świetna makijażystka. Doceniam pracę. Co mi się nie podoba? Hm trudno stwierdzić. Podziwiam pracę ale nie widzę w niej inspiracji. Robi bardzo mocne i graficzne makijaże. Nie moja bajka. Przejrzę tylko jej dzieła jednakże mocny makijaż i charakterystyczny wygląd (dość) nie zatrzyma mnie chyba na dłużej. Lubię kolorowe włosy, ale w jej przypadku płacze jak oglądam jej filmy i widzę jak jej włosy umierają (od farb).

Patrycja Smolik. Uwielbiam jej filmy pod względem przedstawiania życia w USA jako au pair. Ostatnio trochę brak jej chyba tematów do nagrywania i zaczyna nagrywać bzdury. Po filmie ,,na co nie wydaję pieniędzy" zaczęłam się zastanawiać w jaką stronę zmierza ten kanał. Jednak chyba spośród wszystkich osób jest mi najbardziej przykro ją tutaj umieszczać. Mam nadzieję, że jej kanał czy też kreatywność odżyje i znów będę oglądać jej kanał z dawną pasją i zainteresowaniem.

A wy co sądzicie o ich kanałach? Oglądacie, oglądaliście a może nie znacie? Piszcie mi kogo wy przestaliście subskrybować a także kogo warto zacząć ;) xoxo

16 komentarzy:

  1. ja na YT jestem bardzo rzadko, także nie znam tych kanałów w ogóle praktycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio wiele osób przestałam oglądać, po prostu albo oni obniżyli swój poziom albo ja już nic interesującego dla siebie nie znajduje... Tak to niestety jest, że czym bardziej popularny robi się kanał to osoby przestają się starać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kanałów.
    Angelikę Muchę kojarzę z tych afer z Bieberem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest sobie czasami zrobić odskocznie w inne tematy ;) Ja to sobie skacze po różnych tematykach, a nóż coś ciekawego zobaczę albo się dowiem - haha albo pooglądam coś bez ładu i składu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Od słowa "odeszły, żyją" nie znam nikogo więc się nie wypowiadam, ale I połowa to normalnie jakbyś mi czytała w myślach. Ta cała Angelika jest z Katowic i pamiętam, jak nie tak dawno przez tydzień siedziała z takich gościem, bodajże Stu w zamkniętej klatce na wzór pokoju nie wiedzieć czemu i po co. W ogóle nie mogę pojąć fenomenu tej dziewczyny, nie ma w niej absolutnie nic mądrego, ładnego ani wartego zainteresowania. No ale cóż, dzieci z podstawówki się cieszą i wzorują na takim "ideale". Ja ostatnio bardzo lubię kanał Pani lekarz medycyny estetycznej Agnieszki Sury. Genialna kobieta, która opowiada o pielęgnacji, pokazuje na żywo zabiegi, jeśli lubisz tę tematykę, zobacz sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz na yt jestem rzadko jedynie to słucham muzyki :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwnym trafem nie podobają Ci się kanały, które osiągnęły sukces. Komentujesz kanały za chwilowy spadek spowodowany problemami.
    Myślałam, że jesteś bardziej dojrzała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taki jest temat. Krytykuję :) Są kanały, które osiągnęły sukces, uwielbiam je i wspieram. Np. Waksy, 7 metrów pod ziemią, Nieprzygotowani, Maxineczka, Krzysztof Gonciarz, Nikoletta P, loveandgreatshoes, BroPair, Teamnatural... Jestem szczera i krytyka nie dotknęła tylko mało znane kanały. Z resztą nie każdego da się na tym świecie lubić :D Troszkę dystansu. Ty każdy kanał na Youtube który przekroczy 1 milion wielbisz non stop? No właśnie.
      Co innego jest chwilowa nieobecność a co innego olewanie kanału ;) Dla mnie robi to różnicę. Pojawia się u kogoś duża ilość komentarzy typu ,,czy coś się stało"/,,kiedy wrócisz". Wystarczy odpowiedzieć na to, że np. ,,mam gorszy okres w życiu prywatnym, odchodzę z youtube lub odstawiam go na chwile" czy też ,,kończę nagrywać". Nie krytykuję ,,odejścia" lecz pozostawienia po sobie pustki ;) Kiedyś też na pewno zostawię bloga, ale postaram się o tym napisać. Mam do czytelników szacunek.

      Usuń
    2. Przykro mi, że cię rozczarowałam.

      Usuń
  8. Akurat Jessice bardzo lubię - ma bardzo fajne poczucie estetyki i wydaje się przesympatyczna. Nie śledzę jej jakos szczególnie, ale wydaje się calkiem w porządku. Natomiast reszte kanałów nie bardzo kojarzę, albo poprostu widziałam i mnie nie zainteresowały.
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie polski YT to jest straszne miejsce i od dawna go nie oglądam. A dlaczego? Odpowiedź na to jest prosta i wystarczy zajrzeć w zakładkę "Na Czasie". Masa głupich filmików, które nic nie wnoszą, top listy czegokolwiek, milion sposobów na mejkap i haule. No i oczywiście dramy oraz dissy między sobą. Dziękuję postoje.

    Pozdrawiam
    Kasia z mowmikate

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja praktycznie nie oglądam żadnych vlogów, bo nie interesuje mnie to wcale.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam wszystkie i tak samo jak Ty przestałam je oglądać, bo stały się dla mnie po prostu nudne i dziecinne :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja to znam? Dobrze, że to nie jest post moje ulubione kanały na yt, tylko te które przestałaś lubić itp. Sama tak mam i zaczęłam się zastanawiać czy to moje podejście jest inne, że nie mogę już niektórych z wymienionych osób oglądać, czy może kwestia tych osób. Widzę, że nie tylko ja co do niektórych dałam anulowanie subskrypcji :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo z tych kanałów sama kiedyś śledziłam, a później przestałam oglądać. Niestety ale muszę się z Tobą zgodzić, ale nie tak łatwo pożegnać kogoś, do kogo ma się sentyment :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Tutaj się z Tobą zgodzę. Też miałam tak,że się zachwycałam, ale po czasie przeszło mi! Angelika Mucha fakt ma ładne zdjęcia na instagramie, ale nie wzbudza we mnie zachwytu :)Lastdream czasami oglądam.

    OdpowiedzUsuń